tiistai 31. joulukuuta 2013

Yksijalkainen kaupungilla...

Eilen käväsin suihkugeeli- ja Winstonin hammastikkuostoksilla Bogstadveienillä, joka on parin minuutin kävelymatkan päässä meiltä.
Kaupunki on vieläkin aika tyhjä...oslolaiset taitaa edelleen olla mökeillään/ vuoristossa.

Eksyin Lindexiin...onhan sielläkin suihkugeelejä yms.
Huomasin myös yhden ihan kivan perusneuleen -50 %, jota sitten myös kokeilin. Mukaankin se lähti.
Pukuhuoneessa tuli mieleen että minäpä otankin viikon arkiasu-kuvan, haha:).
Perus-oslolainen look.
Vanha kunnon parkas Odd Mollylta.
Pipo on DIY-projekti.
Saappaat on mun surullisenihanat italialaiset
MOMAt. Surulliseen tulee selitys joskus:)

Olen nimittäin koko Uuden vuoden töissä: ma-pe, joten samoilla kuteilla taidetaan mennä...eihän ne kuitenkaan ole päällä kuin muutaman tunnin vuorokaudessa:).
Paitsi että vaihdoin nahkasaappaat kumisiin sateen yltyessä.
Neuletakissa on jotain kivaa
ja boheemia. Odd Mollya sekin.
Tässä on se perusneule alesta.
Ihanan pehmee ja kiva, Holly & White- sarjaa Lindexiltä.
Viimeisenä tulikin paras kuva kaikista...me kikatettiin mun työkavereiden kanssa sille viime yönä.
Onko mulla vain yksi jalka? 
Sanoin että onneksi se sitten on noin (tanakkaa) tukevaa tekoa 
että jaksaa kantaa koko naisen.

Yksijalkaisena tai kaksijalkaisena toivotan kuitenkin
iloisena oikein hyvää vuoden viimeistä päivää /iltaa...!
Milli

3 kommenttia:

  1. Meillä vietetään yötä Mossen kanssa. Se läähättää onnettomana, mutta nyt ei vaeltele. Raketit ja pommit ovat sen kauhu. :(

    Siunattua uutta vuotta!!

    Hanna

    VastaaPoista
  2. Tanakka ja tanakka...Asiasta voidaan olla monta mieltä. Neule on ihana ja Holly and Whyte -sarja tosi kiva. Mulla on siitä sarjasta ihana villakangasviitta, joka oli tänäänkin päällä, kun täällä on nyt niin leutoa. Kävin tänään Camillalla, terveisiä lähetti. Pus och kram, Marjaana.

    VastaaPoista
  3. Hanna; Toivottavasti teillä yö meni Mossen kanssa hyvin. Minä uskon että Winstonilla oli mennyt, vaikka olikin yksin. Nukkui ainakin ihan sikeästi kun tulin ja innokkaasti lähti aamulenkille. Ihan näin keskustassa ei niin paljon pommeja/raketteja olekaan. On kielletty...
    Marjaana: Oikeastaan tanakka oli väärä sana, hain tukevaa...siis sellaisen kestävän näköistä jalkaa, ja siitähän saa olla tosi iloinen:D. Minä ainakin olen... Neuleen panin päälle jo eilen, se on niin pehmeä etten tarvitse pitkähihaista aluspaitaa tms.
    Hintaa jäi 150 Nkr (18 €). Kiitos terveisistä...

    VastaaPoista